Tag Archives: Titov Vrv

Den 3 – Bogorovicko ezero – Belo ezero

Od | 13 května, 2018

Spíme jako v peřince až do doby, než si náš stan najdou sluneční paprsky, které nám pozvolna zatápí pod kotlem a neúprosně nás vyhání na další cestu. Pokračujeme dolů do údolí bezejmenné říčky. Kocháme skalnatými i oblými vrcholky hor, které překrývá nadýchaná travnatá peřinka.  Přejdeme přes říčku a po nevyužívané cestě pokračujeme do protějšího kopce. Myslíme… Přečíst »

Den 1 – Skopje a první výšlap – Makedonie 2016

Od | 20 dubna, 2018

Do Skopje na letiště Alexandra Velikého přilétáme v půl jedné ráno. Využíváme výhodného spoje Praha – Skopje operovaného Czech Airlines (přímý spoj Praha – Skopje funguje nově od 20. května 2016) za přijatelnou cenu a to včetně podpalubního zavazadla do 15 kg a příručního zavazadla do 10 kg. Cesta trvá dobré dvě hodiny. To je ve srovnání… Přečíst »

Den 2 – Titov Vrv kolem a kolem – Makedonie 2016

Od | 7 dubna, 2018

Probudíme se do jasného a osamoceného rána. Široko daleko není ani noha. Jdeme vzhůru na Titov Vrv. V dalším údolí doplňujeme vodu v malé říčce. Myslíme si, že na Titov Vrv je to kousek. Ale než začneme finálně stoupat, ujdeme pěkných pár kilometrů. Stezka nás totiž nevede tak přímo, jak jsme si původně představovali. Stoupáme pomalu vzhůru… Přečíst »